Post by imgraphtuhotmai on Mar 6, 2022 13:55:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cut the Rope: Magic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cut the Rope: Magic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Cut the Rope: Magic 2022 version ▞▞▞
Se on erittäin hämmästyttävä peli, mutta ongelmana on, että peli kaatuu usein, tarkista se ja ratkaise tämä ongelma.😔😔😔😔
Peli on hyvä, mutta se näyttää liikaa mainoksia
8-19 on bugi. Jopa vihjevaihtoehto ei onnistu suorittamaan tasoa.
Cut the Rope: Magic Пъзели hvc
Todella hyvä silloo ku on ladannut ACMarketista
Fantastinen peli Cut the Rope Magic on hyvä peli Lataa tämä peli
Tämä olisi muuten loistava peli, mutta se on erittäin nopea Samsung Galaxy A52s 5G:ssä, niin pitkälle, että tiedän suoriutuvani kauheasti myöhemmillä tasoilla. Peli kaatuu myös taikasauvan siirtymän lopussa.
Tietylle tasolle pääseminen ei avaudu uudelleen, vaan jokaisella sovelluksen avaamisyrityksellä se kaatuu. Musta näyttö näkyy muutaman sekunnin ajan ja sulkeutuu.
Mahtava
Hyvä peli. Mainoksia sais olla.
Cut the Rope: Magic Пъзели hvc
Minun piti ladata vielä ainakin kolme kertaa. Kun pääsen tiettyyn pisteeseen, se ei anna minun avata sovellusta ollenkaan. Se on vain musta näyttö, jonka jälkeen se poistuu sovelluksesta. Yritän ladata sen uudelleen, koska rakastan tätä peliä. Mutta tämän kahdesti tapahtuneen nyt odotukseni eivät ole kovin korkealla. Korjaa kolari
Se pitää hauskasta ja kaikesta, mutta se ei halua antaa sinulle vaikeaa aikaa ja olen sellainen ihminen, joka ei pidä helposta
Hyvä peli, olen saanut kaikki 3 tähteä joka vaiheessa.
Upea peli! Sama kuin muissakin leikkauksissa, mutta enemmän muutoksia, parempi grafiikka jne.
leikata köysi kopioitu
Valitettavasti minun on palautettava viiden tähden arvosanani kahteen, koska olen ladannut tämän pelin neljä kertaa, en ole laskenut samaa teknistä ongelmaa. Aloitan pelaamisen ja puhelimeni alkaa jumittua ja satunnaisia virheilmoituksia tulee näkyviin. Kerro minulle, että tietyt sovellukset ovat lakanneet toimimasta, mikä antaa minulle mahdollisuuden odottaa tai sulkea ne.
Ihan okei
Peli oli hyvä, mutta mainokset tekevät siitä nauttimisen mahdottomaksi. Tiedän, että se on tarkoitettu ilmaisen pelin rahoittamiseen, mutta joka toinen tai kolmas peli ilmestyvä mainos hidastaa sen pysähtymistä. Lisäksi koko pelin mykistyksen jälkeen videomainokset toistavat edelleen ääntä. Jos annat ihmisille mahdollisuuden mykistää äänen, et voi ylittää sitä mainoksessa.
TÄMÄ OLI LAPSUUDENI! SE OLI TÄYDELLINEN! MUTTA SIIN PÄÄTTIT LÄHETTÄVÄT MINULLE MAINOKSIA KAHDEN TASON JOKAINEN! JA KUN KÄYTETIN WIFI:N POIS PÄÄLTÄ, KÄYTIT TYHMÄÄ "OH, TARVITSET WIFIN" RAHAA! ONKO JOKAINEN OSA MINUN ENSIMMÄISEN KUUDEN VUOTEENI MAINONTA JA RAHAN VÄÄRIMINEN NYT? kuka itkee nyt zeptolab? 😢
Suloinen peli.😊Kyllä karkin nälkä lähtee.😁😂😁
Kun latasin tämän sovelluksen puhelimeeni, se häiritsi koko asiaa. Poistin sovelluksen puhelimestani ja sain sen äitini puhelimeen. Pelasin sitä hetken, sitten rikoin koko homman uudelleen. Muuten tämä peli on todella upea ja erittäin luova! - en vain pysty pelaamaan sitä.
Liikaa mainoksia.
Cut the Rope: Magic پزل wbi
On jo 2maasaa
Kantsii ladata
Se on hyvä peli tylsään aikaan
tämä leikata köysi peli on legitness. En ole pelannut sitä pitkään aikaan, joten saatan unohtaa jotain pelissä. #En voi uskoa, että om nom voi muuttua 6 maagiseksi muodoksi.
😊😊Kaikki tässä pelissä kiehtoo minua, mutta se mitä todella vihaan tässä pelissä on "lisää". Olen todella epätoivoinen..😡😡
4 tähteä Ainoa asia, jotta se olisi parempi, on waaaaay vähemmän mainoksia Ok
Peli on MAHTAVA, mutta pelaan peliä hyvin, kunnes pääsen tiettyyn paikkaan ja sitten se ei anna minun pelata, minun on ladattava peli uudelleen ja sitten pääsen taas sille tietylle tasolle puomi se ei anna pelaan aion ladata pelin, mutta jos se tekee saman, en vain pelaa sitä enää muuten kuin että peli on uskomattoman vakavasti
Peli on hieno, pikkusiskoni rakastaa sitä. Joskus hän pyytää minulta hieman apua ja kun sen teen, pääsen mukaan pelaamiseen, pelaamme myös normaalia köyttä. Rakastamme cut the rope -pelejä, ja siksi annoimme 5 tähteä!
kahden tähden ..ei sillä, että peli ei ansaitsisi viittä, mutta kehittäjillä ei ole ideoita uusien om-muunnosten tai tasojen lisäämisen suhteen huolimatta lähes 4 vuoden onnistuneista latauksista ...sovelluksen turha päivittäminen viikoittain typerää korjausta varten....
Ludo King™ กระดาน ocn
Pidän tästä pelistä, mutta nyt en voi avata tätä sovellusta, toivottavasti voit korjata tämän